tag:blogger.com,1999:blog-5688134775077649480.post7528725983288862646..comments2024-03-12T23:28:13.541+01:00Comments on Dziodblog: Rysuj mapy, zostawiaj wolne miejscaDrachuhttp://www.blogger.com/profile/16543628443159974821noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-5688134775077649480.post-84726992514469853782021-08-02T12:45:21.326+02:002021-08-02T12:45:21.326+02:00Co to za apka do robienia mapek? Wyszło naprawdę n...Co to za apka do robienia mapek? Wyszło naprawdę nieźle. <br />TyrBralguhttps://www.blogger.com/profile/12909864649469127444noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5688134775077649480.post-53272135885934965112017-03-10T12:40:39.883+01:002017-03-10T12:40:39.883+01:00Hej!
Dzięki za miłe słowa. Wybaczcie proszę, że o...Hej!<br /><br />Dzięki za miłe słowa. Wybaczcie proszę, że odpisuję dopiero teraz - zrobiłem to już przedwczoraj, ale dziś się zalogowałem i widzę, że się nie dodało.<br /><br />Co do programu - to robiłem mapkę poprzez inkarnate.com.<br />Jest gorsza od Hexographera, daje mniej opcji, jest też mniej czytelna.<br />Ale jest ładniejsza :)<br /><br />Tak, DW ma wady - one sprawiają, że jest bliższe mainstreamowi jak się zastanowić. Mi to pasuje. Jasne, bondom nijak do Hxów, ale w porównaniu z tym co daje przeciętny erpeg to i tak rozwój. Ruchy... no naprawdę są bliskie temu, co dzieje się w modnych ostatnio erpegach głównej fali - czyli test, ale z testem dającym więcej wyników niż udało się/nie udało się. Brak taktyki nadrabia plastyką walk (w końcu mogę rzucać bohaterami po ścianach :P).<br />Połowa drogi między mainstreamem a AW.<br />Drachuhttps://www.blogger.com/profile/16543628443159974821noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5688134775077649480.post-3874534363073452062017-03-08T20:58:40.944+01:002017-03-08T20:58:40.944+01:00O widzę, że masz podobne wnioski jak ja, ale różni...O widzę, że masz podobne wnioski jak ja, ale różnimy się w ocenie. Dla mnie DW jest bezzębne. Bondy są nijakie i zamiast je rozwijać, się je rozstrzyga i zakańcza. Ruchy... no ruchy są w stylu "zadaj obrażenia". Obrażenia rzuca się 2 razy (raz czy 10+ czy 7-9, a potem te k10 lub k10+kk6) - mocność ruchu nie przekłada się na obrażenia. A najgorzej, że nawet nie za bardzo jest jak robić taktykę. A to,że gra nie zwalnia mnie z tak wielu decyzji (MG jest bogiem) -słaaabo . Ja marudzę, bo chcę więcej i bardziej sprecyzowanej rozgrywki. Ty sobie zrobisz łatkę.nakedfemalegianthttp://nakedfemalegiant.plnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5688134775077649480.post-1584695617960900552017-03-08T15:39:09.297+01:002017-03-08T15:39:09.297+01:00Świetna recenzja systemuŚwietna recenzja systemuUnknownhttps://www.blogger.com/profile/09759147699054845116noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5688134775077649480.post-61671277541714415072017-03-07T23:46:52.432+01:002017-03-07T23:46:52.432+01:00A w jakimże programie wykonałeś powyższą mapkę? Es...A w jakimże programie wykonałeś powyższą mapkę? Estetyczna, ale... to chyba nie Hexographer? <br />Ciekawie rozprawiasz o DW, chciałoby się, żeby wszystkie recenzje były podpierane zdrową dawką krytycyzmu i doświadczenia z ogrywania danej gry:)mareckihttps://www.blogger.com/profile/07653553869130697305noreply@blogger.com