Czołem.
Dziś wpis krótki, nafaszerowany liczbami i danymi. Prawdę mówiąc głównie na mój użytek - bo karty postaci naszych bohaterów przeszły już bardzo wiele. Dlatego postanowiłem je tu przepisać - także i po to, by samemu sobie zebrać to do kupy, bo coraz ciężej mi odczytać co tu jest zapisane (okej, ta Elfa jest zupełnie w porządku)
Asael "Cień Śmierci"
mężczyzna, elf, weteran (43 PD)
Punkty przeznaczenia: 2
Poczytalność: Boję się policzyć, na oko ze 2, ale musiałbym ustalić z Elfem
Cechy: Zręczność k8, Spryt k6. Duch k6, Siła k8, Wigor k8
Umiejętności: Odwaga k6, Pływanie k4, Skradanie k6, Spostrzegawczość k6, Strzelanie k6, Walka k12, Wspinaczka k6, Zastraszanie k6, Żeglowanie k4
Tempo 6, Obrona 10, Wytrzymałość 8(2), Charyzma 0
Zawady: Niezdara, Lojalny, Mroczny Sekret (przynależność do kultu w młodości), Mutacja
Przewagi: Błyskawiczny refleks, Widzenie w ciemności, Oburęczny, Podwójne uderzenie, Akrobata, Berserker, Grad ciosów, Tancerz Wojny
Mutacje: Łuski na prawym ramieniu, Usta w prawej dłoni, Odporność na magię, Przerośnięty bark (+2 do obrażeń, -2 do trafienia)
Klamoty:
- Rytualny sztylet "Kruk" (+1 do obrony, magiczny, przebicie w rzucie na trafienie powoduje że zadaje dodatkowe k10, a nie k6 obrażeń. Przywołanie imienia Morra powoduje aktywację mocy "Grom" zaklętej w sztylecie - 10 Punktów Magii)
- Pancerna rękawica "Dłoń Morra" (Siła+k6 obrażeń, zupełnie niemagiczna)
- Pierścień ochrony przed umarlakami (+2 do Obrony i Pancerza przeciw atakom nieumarłych)
- koszulka kolcza, kusza, 7 mithrilowych kluczy
Kurt von Grünwald
człowiek, mężczyzna, doświadczony (36 PD)
Punkty Przeznaczenia: 2
Poczytalność: 3
Cechy: Zręczność k8, Spryt k6, Duch k6, Siła k8, Wigor k8
Umiejętności: leczenie k4, Odwaga k6, Pływanie k4, Przekonywanie k6, Skradanie k6, Spostrzegawczość k6, Strzelanie k6, Walka k10, Wypytywanie k4, Zastraszanie k4
Tempo 4, Obrona 9, Wytrzymałość 10 (3), Charyzma +2
Zawady: Mroczny Sekret (ojcobójca), Mściwy, Lojalny
Przewagi: Szlachcic, Krzepki, Szybki Cios, Kontratak, Dla kurażu
Klamoty:
- Długi miecz Barrakul (magiczny, +2 do ataku i obrażeń, ignoruje niemagiczny pancerz)
- Tarcza (magiczna, zwiększa obronę o 2, a przeciw atakom strzeleckim daje 3 punkty pancerza)
- kirys, rusznica, pistolet skałkowy, eleganckie ubrania, hełm, kusza, rodowy buzdygan
Siegfried Schatten
człowiek, mężczyzna, doświadczony (36 PD)
Punkty przeznaczenia: 2
Poczytalność: 4
Cechy: Zręczność k6, Spryt k8, Duch k6, Siła k8, Wigor k6
Umiejętności: Leczenie k6, Skradanie k8, Spostrzegawczość k8, Walka k8. Wspinaczka k4, Wypytywanie k6, Wyśmiewanie k4, Rzucanie czarów k8
Tempo 6, Obrona 8, Wytrzymałość 5, Charyzma 0
Zawady: Mroczna tajemnica (przestępca), Ostrożny, Świr (mizogin)
Przewagi: Zdolności nadprzyrodzone (iluzjonista), Szósty zmysł, Zamaszyste cięcie, Punkty mocy (x2), Nowa moc (niewidzialność)
Magia prosta: Strefa ciszy, Dźwięki, Magiczny alarm, Magiczny ogień
Magia Iluzyjna: Iluzja, Kret, Sztylety cienia, Niewidzialność
Klamoty:
- różdżka z onyksu (dodatkowe 5 punktów magii, różdżka odzyskuje je w normalnym tempie)
- zwoje: Dezorientacja, Pancerz
- elegancki strój, rapier, lewak, beret w krzykliwym kolorze z piórem i ozdobną broszą, taki beret jaki jest modny wśród bogatych mieszczan i młodszej szlachty Imperium,
Wedle moich wyliczeń Aghad nie wziął jeszcze rozwinięcia po ostatniej sesji. Ponadto ma jeszcze tajemnicze zawiniątko wyrwane Margaritte von Wittgenstein, sądzę że nie rozczaruje się jego zawartością. Nie jestem za to w stanie wyliczyć ile drużyna ma kasy - to grube pieniądze (ok 1200 zk), ale policzenie co do korony będzie niemożliwe.
W sumie spodziewałem się że będzie gorzej - karta Elfa jest bez zarzutu, karta Ogiona (choć zajechana niemożebnie) również zawiera wszelkie info. Co do karty Aghada miałem wątpliwości w dwóch miejscach, ale chyba tak jest git.
A na deser
Łódź rzeczna naszych herosów (Cechy już po akcji "Kemperbadzie odpicuj mi łódkę")
Szybkość: 2 (12), Wytrzymałość 18(3), Załoga 2+6, Ładowność:1, Zwrotność +1
Cechy (już uwzględnione w charakterystyce):
- Smukła (+1 zwrotność, -1 ładowność)
- Szybka (+2 szybkość max., -1 ładowność)
- Lazaret (brak kar za złe warunki leczenia, -1 do ładowności)
- Uzbrojenie (balista, ale -1 do ładowności)
- Ukryte schowki (-2 do testów przeszukiwania łodzi)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz