niedziela, 22 września 2013

Retro - granie

Cześć.

Z uwagą śledzę cykl Beamhita o perełkach z commodorusa - bo i ja zaczynałem od c64, bawiłem się nim przez jakieś 5-6 lat i w sumie do dziś lubię sobie w coś popykać. Ogólnie strasznie żałuję mojego c64, oddanego komuś, kiedyś. Miałem stację dysków, wiadro dyskietek, dwie półki kaset. Odkupiłem potem c64 i kaset też zebrałem niemało. Ale w Zaka McKrakena, to już nie pogram.

Ale dla mnie złote lata grania to lata 90-te. Czasy Amigi i mojego pierwszego blaszaka. Planuję sobie kiedyś na poddaszu zrobić strefę lat 90-tych - gralnię z c64, Pegasusem, Amigą 600 i moim pierwszym 166MMX.
Na razie walczę z problemami logistycznymi (nie mam poddasza, mieszkam w bloku, na parterze) i wspominam stare gry. Tak tak, ze złotej ery. Z jej schyłku w tym wypadku.

Tutaj dwa screeny. I zagadka. Co to za gra (podpowiem, że reklamowana w Magii i Mieczu)? I co wynika z dwóch zaprezentowanych screenów? 





Nagrodą jest kosmiczna satysfakcja :)

7 komentarzy:

  1. Warhammer, Dark Omen. A wynika z nich, że ostatnią misję przeszedłeś mając jedynie oddział głównej kawalerii i jednego maga z kolegium płomienia, co, biorąc pod uwagę stopień trudności ostatniej misji, jest wyczynem godnym pochwały :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie grałem w Dark Omen (i Cień Rogatego Szczura też). I żałuje, że polityka GW jest taka, a nie inna, i przez to wiele starych ciekawych tytułów nigdy nie pojawi się na GoG czy innym serwisie z grami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwycięzcy. Swoją drogą - jak grałem normalnie, to i tak pierwsza fala mumii roznosiła każdego poza pistoliersami i magiem płomienia, więc postanowiłem pominąć pośredników :)

    Beamhit: szkoda, bo udostępnienie gry w GoG wymusiłoby dostosowanie jej do sterowników współczesnych kompów i windowsów nowszych niż 98. Ja musiałem się nieźle nabujać na forach, zanim odpaliłem Dark Omena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam byłem nieco bardziej ostrożny i metodyczny, ale walka z mumiami i tak była długa i męcząca. Skurczybyki są za twarde. Co wygrałem? :p

      Usuń
    2. Kosmiczną satysfakcję :)

      Usuń
  4. If you are looking for the ultimate Bitcoin exchange company, then you should go with YoBit.

    OdpowiedzUsuń