niedziela, 22 września 2013

Retro - granie

Cześć.

Z uwagą śledzę cykl Beamhita o perełkach z commodorusa - bo i ja zaczynałem od c64, bawiłem się nim przez jakieś 5-6 lat i w sumie do dziś lubię sobie w coś popykać. Ogólnie strasznie żałuję mojego c64, oddanego komuś, kiedyś. Miałem stację dysków, wiadro dyskietek, dwie półki kaset. Odkupiłem potem c64 i kaset też zebrałem niemało. Ale w Zaka McKrakena, to już nie pogram.

Ale dla mnie złote lata grania to lata 90-te. Czasy Amigi i mojego pierwszego blaszaka. Planuję sobie kiedyś na poddaszu zrobić strefę lat 90-tych - gralnię z c64, Pegasusem, Amigą 600 i moim pierwszym 166MMX.
Na razie walczę z problemami logistycznymi (nie mam poddasza, mieszkam w bloku, na parterze) i wspominam stare gry. Tak tak, ze złotej ery. Z jej schyłku w tym wypadku.

Tutaj dwa screeny. I zagadka. Co to za gra (podpowiem, że reklamowana w Magii i Mieczu)? I co wynika z dwóch zaprezentowanych screenów? 





Nagrodą jest kosmiczna satysfakcja :)

10 komentarzy:

  1. Warhammer, Dark Omen. A wynika z nich, że ostatnią misję przeszedłeś mając jedynie oddział głównej kawalerii i jednego maga z kolegium płomienia, co, biorąc pod uwagę stopień trudności ostatniej misji, jest wyczynem godnym pochwały :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie grałem w Dark Omen (i Cień Rogatego Szczura też). I żałuje, że polityka GW jest taka, a nie inna, i przez to wiele starych ciekawych tytułów nigdy nie pojawi się na GoG czy innym serwisie z grami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwycięzcy. Swoją drogą - jak grałem normalnie, to i tak pierwsza fala mumii roznosiła każdego poza pistoliersami i magiem płomienia, więc postanowiłem pominąć pośredników :)

    Beamhit: szkoda, bo udostępnienie gry w GoG wymusiłoby dostosowanie jej do sterowników współczesnych kompów i windowsów nowszych niż 98. Ja musiałem się nieźle nabujać na forach, zanim odpaliłem Dark Omena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam byłem nieco bardziej ostrożny i metodyczny, ale walka z mumiami i tak była długa i męcząca. Skurczybyki są za twarde. Co wygrałem? :p

      Usuń
    2. Kosmiczną satysfakcję :)

      Usuń
  4. If you are looking for the ultimate Bitcoin exchange company, then you should go with YoBit.

    OdpowiedzUsuń
  5. If you are looking for the ultimate Bitcoin exchange company, then you should go with YoBit.

    OdpowiedzUsuń
  6. If you are looking for the ultimate Bitcoin exchange company, then you should go with YoBit.

    OdpowiedzUsuń
  7. If you are looking for the ultimate Bitcoin exchange company, then you should go with YoBit.

    OdpowiedzUsuń